svar på kommentar

Fick en fråga om jag kunna berätta lite om hur länge jag haft Dunet och hur jag fick henne osv.
Jo de va såhär att jag villa ha en egen ponny. Mamma hade en två varmblod. Så stog de emellan att få en c-ponny som gick på ridskolan och som hette Tingeling bara för om ingen köpte henne skulla hon slaktas. Men sen köpte Gabbis henne som verkligen va rätt! Men då hade vi också en annan ponny, en b-ponny asså Dunet som Folke hade och hon blev de. Hon va knappt inriden när vi fick henne och jag va inte alls kunnig jag heller. Nu har vi under 3 och ett halvt år utvecklas snabbt från att hon inte ens villa trava två varv i paddocken utan att mamma sprang bredvid till att ha startat L:b i både hoppning och dressyr. De kallar jag ett gotlandsruss med kapacitet!!
Så vi har lärt oss allt tillsammans. All utvekling :')



Andra lokala tävlingen. Ld Älvdalen den 4 April 2010 tror jag de va! :)

/ SAGA

Kommentarer
Postat av: Lisa

WOW! vilken utveckling!

Har du bilder från allra början du hade henne.

skulle vara roligt att se hur hon såg ut::D:D

2010-11-13 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0