Nemo & Saga?

Hopptränade ju för Annica idag på Nemo. Riktigt skojj vare. Fast i början va han superpigg och jag fick nästan inte stopp på han i galoppen. Han galopperade ju bara saktare och saktare men stanna gjorde han inte. Och vi skulla gö en ganska snäv sväng in till ett väligt lågt räcke i trav och trav tyckte inte han att de skulla va minsan ;) Men han blev bara lugnare och lugnare iaf och i slutet när vi skulla hoppa bana gick de riktigt bra! Fast fick nått stop med man måste verkligen rama in ordentligt och så på han men de va bara fjantstopp. När han väl lugnade ner sej va han ju jättefin och hoppade jättebra tyckte jag. Jessica tyckte jag red han jätte bra och så och hennes mamma också så de va ju bra att dom inte tyckte jag red han dåligt. Supernöjd med Nemosen är jag! :)

Kopierade från min vanliga blogg http://saganhagman.blogg.se om ni vill se nå mer där ;)



Jessica Holmström Nemo

Kommentarer
Postat av: Katta

2010-11-16 @ 22:17:56
Postat av: K

Superbra ridet Saga! :)

2010-11-16 @ 22:18:22
URL: http://teammagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0